Logo
Izdvajamo 100 RSD od svake prodate kutije.

PRAVILNIK O REKLAMACIJI

Kupovinom proizvoda putem sajta https://cruxpure.rs/, potrošači ostvaruju pravo na reklamaciju i pravo na odustanak od kupovine, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije.

 

U nastavku su jasno objašnjeni postupci, rokovi i način ostvarivanja Vaših prava.

 

1. REKLAMACIJA PROIZVODA

 

Ukoliko proizvod koji ste kupili ima nedostatak, ne funkcioniše kako je opisano, ili ne odgovara onome što je prikazano na sajtu, odnosno isporučen proizvod nije saobrazan ugovoru, imate pravo da ga reklamirate.

 

Rok za reklamaciju

Rok za podnošenje reklamacije je 14 dana od dana dostavljanja ili preuzimanja proizvoda.

 

Kako da podnesete reklamaciju?

 

Reklamaciju možete podneti:

 

  • putem e-maila: [email protected]
  • telefonom: +381 69 51 57 530
  • lično u prodavnici: Branka Bajića 9j, Novi Sad
  • popunjavanjem reklamacionog obrasca koji možete dostaviti elektronski ili poštom.

Prilikom podnošenja reklamacije potrebno je priložiti kopiju računa ili drugi dokaz o kupovini (slip, potvrda e-mailom i sl.).

 

Postupak obrade reklamacije

 

Nakon što primimo vašu reklamaciju:

 

  • izdajemo potvrdu o prijemu reklamacije i dodeljujemo joj evidencioni broj,
  • odgovaramo na reklamaciju u roku od 8 kalendarskih dana od prijema,
  • rešavamo reklamaciju najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.

U odgovoru ćemo navesti:

  • da li je reklamacija prihvaćena ili odbijena,
  • obrazloženje ako je reklamacija odbijena, kao i o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanja potrošačkih sporova, 
  • način i rok rešavanja, ukoliko je prihvaćena.

Ako isporučen proizvod nije saobrazan ugovoru, kupac koji nas je obavestio o nesaobraznosti ima pravo da zahteva da:

 

  • otklanjanja nesaobraznosti, bez naknade, 
  • zamene proizvoda,
  • umanjenja cene ili 
  • raskida ugovora i izvršenja povraćaja novca.

Sve troškove koji su neophodni da bi proizvod postao saobrazan ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Bio Solutions doo.

 

2. ODUSTAJANJE OD KUPOVINE

Kupac ima pravo da, bez navođenja razloga, odustane od kupovine u roku od 14 dana od kada dospe u državninu potrošača. 

 

Kako da odustanete?

Potrebno je da nas kontaktirate:

 

Zatim da pošaljete popunjen obrazac za odustanak od ugovora elektronski putem e-maila ili zajedno sa vraćenim proizvodom.

Uslovi za povraćaj novca

 

  • Proizvod mora biti vraćen neoštećen i nekorišćen, u stanju koje omogućava dalju prodaju i mora biti vraćen bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je kupac poslao obrazac za odustanak.
  • Novac će biti vraćen u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak, uključujući i troškove isporuke.
  • Troškove vraćanja proizvoda snosi kupac, osim ako nije drugačije dogovoreno.

Potrošač nije odgovoran za umanjenje vrednosti robe ako nije bio prethodno jasno obavešten o pravu na odustanak.

 

3. OBAVEŠTENJE UZ ISPORUKU

 

Uz svaki isporučeni proizvod potrošaču se dostavlja:

  • račun,
  • obrazac za odustanak od ugovora, i
  • obaveštenje o pravima potrošača.

Ova dokumenta mogu biti poslata i elektronski uz potvrdu o prijemu porudžbine.

 

4. EVIDENCIJA I ZAŠTITA PODATAKA

 

Bio Solutions doo vodi evidenciju o primljenim reklamacijama u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i čuva je najmanje dve godine od dana podnošenja.


Svi podaci o ličnosti se obrađuju u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

 

Za sva dodatna pitanja u vezi sa reklamacijom ili odustajanjem od kupovine, možete nas kontaktirati na: [email protected] ili pozvati +381 69 51 57 530.

 

ID CHECKvisa secure
banca intesa logo
mastermaestrodinavisaamerican express

© All rights reserved, Crux Pure